لینک مستقیم(دانلود پاورپوینت هدایت و انگیزش: هدایت و رهبری سازمانی (فصل پنجم کتاب مدیریت عمومی الوانی))

دانلود پاورپوینت هدایت و انگیزش: هدایت و رهبری سازمانی (فصل پنجم کتاب مدیریت عمومی الوانی)/دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت عمومی دکتر مهدی الوانی با عنوان هدایت و انگیزش هدایت و رهبری سازمانی,دانلود پاورپوینت هدایت و انگیزش هدایت و رهبری سازمانی (فصل پنجم کتاب مدیریت عمومی الوانی),رهبری,رابطه قدرت و نفوذ رهبری,نظریه های هدایت و رهبری,انگیزش کارکنان,نظریه سلسله مراتب نیازها,نظریه دوجنبه ای انسان,نظریه دوعاملی انگیزش/40086299/lj
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان دانلود پاورپوینت هدایت و انگیزش: هدایت و رهبری سازمانی (فصل پنجم کتاب مدیریت عمومی الوانی) را مشاهده می نمایید.

عنوان:

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

کتاب مدیریت عمومی دکتر مهدی الوانی از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی و ارشد میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان « هدایت و انگیزش: هدایت و رهبری سازمانی » می باشد که در 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

رهبری

رابطه قدرت و نفوذ رهبری

نظریه های هدایت و رهبری

نظریه های خصوصیات فردی رهبری

نظریه های رفتار رهبری

سبک رهبری

نظریه های موقعیتی و اقتضایی

نظریه مسیر- هدف

اجزای متشکله نظریه مسیر – هدف در رهبری

نظریه دوره زندگی

نظریه جانشین رهبری

انگیزش کارکنان

نظریه سلسله مراتب نیازها

نظریه دوجنبه ای انسان

نظریه دوعاملی انگیزش

نظریه انگیزش موفقیت

نظریه نیازهای زیستی، تعلق و رشد

نظریه انتظار و احتمال

نظریه برابری

نظریه اسناد

اسناد رفتارها به علل درونی و بیرونی

انگیزش در عمل

مهندسی شغل

توسعه شغل

چرخش شغلی

غنی سازی شغل

مشاغل گروهی

خصوصیات مطلوب شغلی

الگوی اقتضایی انگیزش

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


مطالب دیگر:
📃پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند📃مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل📃تبیین و تعریف کلی رسانه جمعی و انواع آن در حقوق ایران📃مدل سازی معادلات ساختاری عوامل موثر بر پرسه زنی اینترنتی📃پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت📃پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن📃مبانی نظری بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن📃پرسشنامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن📃عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز📃توازن بار در محاسبات ابری و نحوه معماری لایه ها در آن📃هزینه ها و امکان سنجی ERP و استقرار آن در سازمان با نگاهی به تفاوت آن با سایر مفاهیم مشابه📃پایان نامه نقش اسب در شاهنامه ی فردوسی📃پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند📃مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند📃پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند📃پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری📃مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری📃پرسشنامه بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری📃پروپوزال علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت📃مبانی نظری علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت📃پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت📃پروپوزال و طرح تفصیلی اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان📃مبانی نظری اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان📃پرسشنامه اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان📃تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند